Gyakori kérdések
Hogyan tudok a webáruházból rendelni?
Kérjük, először tekintse át széles választékunkat! Ha sikerült választani, állítsa be a kívánt mennyiséget, majd kattintson a kosárba rakom gombra! Ezt követően a pénztár gomb következik, majd töltse ki az adatait! A továbbiakban válassza ki a szállítási címet, a szállítási módot, végül a fizetési módot! Tekintse át a rendelést, ha szükségesnek tartja, hagyhat üzenetet is a rendelés mellett! Miután gombnyomással jelezte, hogy elfogadja a szállítási feltételeket, erősítse meg rendelését! Végül egy kattintással megtekintheti és ellenőrizheti a rendelés részleteit.
A beérkező megrendeléseket minden esetben e-mailen visszaigazoljuk, és pontos információt adunk a szállítás határidejéről.
Miként kaphatok információkat az újdonságokról, akciókról?
Ha szeretne friss információkat kapni, kérjük iratkozzon fel hírlevelünkre és rendszeresen tájékoztatjuk az aktualitásokról.
Mikor kapom kézhez a megrendelt terméket?
A szállítás munkanapokon 8-16 óra között történik, pontos időmegjelölés nélkül. Az árurendeléseket a beérkezésüket követő munkanapon – de legkésőbb három munkanapon belül – átadjuk a futárszolgálatnak.
Mi a teendőm, ha a rendelésemet módosítani szeretném?
Jóváhagyás után a rendelés elektronikusan már nem módosítható. Ha mégis változtatni szeretne, telefonon (06-70-635-7950) vagy e-mailben (info@nagykapas.hu) teheti meg a kiszállítást megelőzően. Ugyanez a szabály vonatkozik arra az esetre is, ha a rendelését vissza szeretné vonni. Ilyenkor töröljük a rendelést és nem számolunk fel díjat.
Kit hívhatok, ha segítséget szeretnék kapni?
Ha termékeinkkel kapcsolatban bármilyen jellegű kérdése lenne, hívja bizalommal a 06-70-635-7950 telefonszámot!
Mit tegyek, ha sérülten kaptam kézhez a terméket?
Termékeinket az előírásoknak megfelelően csomagoljuk és szállítjuk, de nagy ritkán így is előfordulhat, hogy sérülten kapja kézhez a vevő a rendelt árut. Termékeinkre garanciát vállalunk, így Önnek csak annyi a tennivalója, hogy a kézhezvétel után 14 napon belül visszaküldi a sérült árut. Természetesen kicseréljük és elküldjük Önnek a hibátlan terméket.
Ha a felsoroltakon túl bármilyen kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal elérhetőségink bármelyikén!