Gyakori kérdések

Ezen oldalon megpróbáltuk összegyűjteni az összes fontos információt, mely segítséget nyújthat a megfelelő termék kiválasztásához. Ha kérdése van, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.

Ha rendelek egy horgászbotot, vagy orsót van-e rá garancia?

Igen! A hibás terméket vissza kell küldeni üzletünk címére, a termék vásárlását igazoló számlával, és garancialevéllel ( ame nnyiben a termékhez jár pl Shimano botok, orsók). A javítás után üzletünk vissza küldi a kijavított terméket.

Mennyibe kerül a házhoz szállítás?

Az egész országban 20.000 Ft feletti rendelésnél szállítási költséget nem számítunk fel. 20.000 Ft alatti rendelésnél a szállítási költség előre utalás esetén 990 Ft, utánvéttel 1.390 Ft.

Minden kínált termékből van készleten?

Horgász webáruházunkban található termékek 95% raktárkészleten van, így akár már másnap ki is tudjuk szállítani a megrendelt terméket Önnek. Átmeneti készlethiány nálunk is adódhat: ezeket a termékeket a lehető legrövidebb időn belül megpróbáljuk beszerezni.

Milyen horgász márkák közül válogathatok?

Természetesen horgász webáruházunkban nem tudunk minden márkát felvonultatni, ezért úgy gondoltuk, hogy a népszerűbb horgász márkákra építjük termékkínálatunkat: Spro, Nevis, Shimano, Daiwa, Cormoran.

Mit tudok tenni, ha nem találok egy terméket a webáruházban?

Számos céggel és márkaképviselőkkel állunk kapcsolatban: ha nem találja az Ön által keresett terméket, kérem írjon nekünk, és mi nagy valószínűséggel be tudjuk szerezni.

Ha rendelek ruhát, vagy bakancsot és kicsi, vagy nagy lenne, van-e lehetőség cserére?

Igen! A nem megfelelő méretű terméket vissza kell juttatni üzletünk címére, és mi a termék megérkezése után azonnal postázzuk a megfelelő méretű csereterméket!

Rendelés után van e lehetőség a rendelt termékeke kicserélésére?

Igen! Ha rendelés után szeretne változtatni a termékeken, vegyék fel üzletünkkel a kapcsolatot, és mindaddig, amíg a csomagot nem postázzuk bármit lehet változtatni.